morgan Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Jag har hastighetsmätar problem på min BMW 320 -89 Den har slutat att fungera kan någon ge förslag på vad felet är. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Hadde det samme med min bil. Speedometer og tripteller virket ikke, og econometer'et var konstant på max så lenge jeg ga gass. Det viste seg at det var fuktighet i sensoren til speedometeret som er montert på differensialen. Jeg tok av gummi-hetten utenpå og tørket opp litt. Nå fungerer det fint (til neste gang det blir vått...) Jeg satser på å få skiftet denne på neste service. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Beamer Screamer Hadde det samme med min bil. Speedometer og tripteller virket ikke, og econometer'et var konstant på max så lenge jeg ga gass. Det viste seg at det var fuktighet i sensoren til speedometeret som er montert på differensialen. Jeg tok av gummi-hetten utenpå og tørket opp litt. Nå fungerer det fint (til neste gang det blir vått...) Jeg satser på å få skiftet denne på neste service. Tack ska testa det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg