Stolten Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jeg nappa av wastegate slangen på min org b230ft, har kjørt med en 0.9 i ladetrykk til nå, og merka fort at når slangen var av, så kom turbotrykket meeget kjappere. Men det jeg lurte på, er om det er en turbo trykks kontroll el på disse motorene? Da jeg ikke lader mer en ca 1 kg nå, men den kutter når jeg gir på ved lavt turtall, ved høyere turtall så kutter den ikke, er kun i "start fasen" Dvs tar jeg det rolig med gassen, til ca 3-4000 omdr og gir på er det ikke noe prob, men hvis jeg gir på med en gang, så kutter den 2-3 ganger, før det tar avgårde... Noen som kan gi meg et svar på dette, og hvordan jeg forhålentlig vis kan fjerne dette... (datasprut kommer:D) Den er chippa.. Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Under dashen ved ratt stammen sitter det en liten dings som kutter trykket når det overstiger ca 1 barDenne kan man enkelt koble seg rundt. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 er bare å plugge igjen slangen inn på turbotrykkskontrollen..funka iallefall på bilen til en kompis...er ikke sikker på om det går på ft'n...har det selv..men har ikke hatt behov forå kutte den ut ennå.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.