Aleksander Urke Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jeg mener det, noe så rått ;) Tror jeg har sett den over 10 ganger allerede... Beste filmen jeg har sett på leenge! All ros til dem som har vært med å laga filmen... Å terje, du er en "god" mann :D ! hehe.. (er du her på forumet?) ;op Asim er jo bare rå, vippa jo selveste glenn-rodney av bana:D Og Qvarnis liker jo heimbrenten våra også, slettes ikke værst! :) Kjempefilm!!!! mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240t Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Selv følgelig er detta en bra film har sett den minst 10 ganger nå:o :D Siter Volvo 240TIC++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Mye bedere filming enn i fjor... men sånn overall synes jeg ikke at den var noe sånn SUPER film.. sett den 2 ganger.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Ingen andre som vil kommentere Gatebil filmen 2003? ;) jaja.. skål for den ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 gatebil filmen var bra den men det manglet noe viktig.. hehhe meg naken:) heheh nei noe av det bedre jeg har sagt.. flotte damer pene biler, flott kjøring og noen svensker som ikke skulle være med.. ikke no å klage på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg