Mattiskleppen Skrevet Juli 3, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2017 har satt inn ett anlegg i volvoen som består av 2x12 kicker comp, 1x monoforsterker 2000w, 2x 6x9 pioneer, 1x pioneer diskanforsterker 400w. har også satt inn en ny pioneer spiller. anlegge spiller helt fint når bilen er slått av eller står på tomgang, men når jeg kjører kutter spilleren i noen få sekunder før den skrur seg på igjen. hva kommer dette av? for lite strøm? syns det er rart det bare skjer når jeg kjører med bilen, og ikkee når den står stille.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovemusikk Skrevet Juli 4, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2017 Dårlig kontakt? Du må gå over alle strømkontakter på batteri, anlegget og forsterkere og evnt andre plasser hvor du har rotet. Ellers kan bilen ta fyr. Kun skikkelige koblinger brukes og som skrues til skikkelig. Strøm skal alltid teites godt til. Sikring i begge ender av kabel hvis ekstra batteri , ellers en sikring for hver + strømkabel. Dette er for å hindre brann hvis noe skulle skje. Siter AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ Modell:AUDI A6 4B Motor:APS År:1999 Måned:0 Reg. dato:19990609 KW:121 HK:165 Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771 Drivstoff:Bensin Gearkasse:Unknown Dekk:195/65 R 15 Hjuldrift:4WD Farve:GRÅ Karosseri:Kombi Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiskleppen Skrevet Juli 6, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2017 Tviler på at det er dårlig kontakt egentlig, har lagt merke til at dette skjer når bilen går på lavt turtal, men allikevel skulle jo ikke dette ha noe å si når jeg helt fint kan spille musikk på Max når bilen er sått av.. skal ta en runde i helgen og gjøre noen oppgraderinger Legge ny hovedjording fra batteri, ny jording fra motorblokk og ny stømkabel fra dynamo til batteri Hvis ikke dette hjelper håper jeg at det kanskje kan være spilleren det er noe galt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg