Heinz Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Skal til Danmark å handle meg nye felger og dekk, i den anledning trenger jeg ett sett med billige/ stygge/ skjeve/ utrangerte 16" stål eller alu felger 5x100 med slitte dekk, som jeg kan kaste der nede når de nye hjulene er på plass. heinz@runbox.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Heinz Skal til Danmark å handle meg nye felger og dekk, i den anledning trenger jeg ett sett med billige/ stygge/ skjeve/ utrangerte 16" stål eller alu felger 5x100 med slitte dekk, som jeg kan kaste der nede når de nye hjulene er på plass. heinz@runbox.com har et sett som strøkene som går billig. med dårlige dekk.. 3000 lapper så er dem dine... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg