Audi-Hansen Skrevet Desember 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2016 Hei, har en Audi A4 05 modell. 1,9 TDi 116hk. Det har seg slik at når jeg kjører i litt høye hastigheter og har litt turtall på bilen. Så har den en tendens til å gå over 90 grader og varselen "coolant" kommer opp. Bilen går opp i 105-120grader. Men synker raskt ned til 90 grader igjen. Bilen har forøveig ny termostat og vannpumpe, så ikke noe galt med de. Takk for svar på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynasty Skrevet Desember 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2016 Luft i kjølesystemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Hansen Skrevet Desember 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2016 Lurer på det, skal til å lufte det nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2016 Hvor er termostaten kjøpt? Jeg hadde samme problem med en A6 1.9TDI (110hk) for noen år tilbake. Termostaten var først kjøpt på biltema, jeg byttet selv men bilen/temperaturen bare tullet. Så jeg satte bort jobben til mekonomen og de satte i sin termostat. Ikke bedre. Ustabil temperatur. Så ble vi enige om å kjøpe ny termostat hos Møller, mekonomen satte i termostaten for meg og vips. Perfekt bil med stabil temperatur.. Og jeg har lest om flere som opplever mye tull med uoriginale termostater. Så hvis den ikke er kjøpt hos Møller så ville jeg ha byttet termostat. Kjøpt original hos Møller. Koster heller ikke så mye. Kjøpte til min A4 B8 der i sommer, betalte vel rundt 7-800kr(?) for termostat med pakning Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg