acoupe Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 17 eller 18" felger med dekk ønskes kjøpt. Boltsirkel må være 108*4. Alt av interesse så lenge det er brukbart ! mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 har slike .. 7,5x17 kan ikke ha vondt av en ny runde med lakk.. jeg lakkerte dem i vinter, men glassblpste ikke vekk den gamle lakken.. Sprayet med for mange lag med lakk, så mye av lakken sprakk av da jeg satte på de nye dekka... kan få med de dekka jeg har på 205/40 du får dem for 5.000kr samlet. 2 av dekkene er kjørt ca 2.000km med. de andre er kjørt 8,000+ men har vært som bakhjul. så ikke slitasje. Tenkte jeg skulle glassblåse og pulverlakkere dem. men jeg selger dem slik dem står for prisen. Må ha bredere felg pga breddinga i år... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Vil ikke ha hvite felger, og ikke for å være frekk, men jeg likte ikke felgene helt. Vil helt ikke ha mange og få eiker. men ellers takk :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 er jo ikke værre enn å lakkere .. menmen Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg