EilertseN Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 hm.. rådelagret hvor ligger det,og kordan kan jeg skjekke dette ? Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by EilertseN hm.. rådelagret hvor ligger det,og kordan kan jeg skjekke dette ? Rådelagrene ligger "inni" bunnpanna, på "bunn" av stempel stanga. For å se på det, må du ut med all olje fra motoren, så ut med bunnpanne, også tror jeg det bare er å kikke.. Hvis ikke, ned med vinduene, tett opptil autovern, og hør om lyden er veldig markan innenfor ett hvisst spekter når du kjører tett opp og ned ved autovernet. Kjør sakte, 1 og 2 gir. Farlig å påstå noe, men har du sånn lyd da, som varierer med turtall osv, tror jeg du må bytte litt rådelager, ja..Min bil var på to verksteder, ingen klarte å plukke den lyden til hva det var for noe... Men, det kan være så enkelt som en liten stein som har forvillet seg inn i mellom ett deksel av ett eller annet slag. Da får du sånn fin rasle lyd, da også. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Ja,skjønner.. ble litt usikker på hva jeg trur det er... må se litt på det.. Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg