bjirn Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Hallo. Jeg har det problemet at den ene vindusviskeren ikke visker! Ganske ugunstig når jeg bor rett utenfor Bergen. Det jeg har funnet ut, er at den har mindre motstand når jeg "vrir" på den enn den andre. Den beveger seg og uavhengig av den andre (vet ikke om den skal gjøre det). Den går egentlig bare ikke opp, ned igjen går den villig (dvs ned i motorrommet). Noen som aner hva det er, og hva jeg skal gjøre for å fikse det? Håper på raske svar! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Kjør ut til BMW hugg i Åsane og få en viskerstang (?) (usikker på terminologien). Det er rimeligst alternativ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Fant det ut... Var en muttersak oppå som hadde falt av... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg