CrossKåre Skrevet August 12, 2016 Rapporter Share Skrevet August 12, 2016 Hei, Jeg har en 2012 Audi A5 S-line 1.8 TFSI Sportback som på visse turtall (2500 - 3000) lager en ganske høy "ristelyd" fra bagasjeluken. En stund tilbake bad jeg en passasjer prøve å finne ut hvor ristingen kom fra, og da vedkommende holdt på panelet som er festet på bagasjeluken innvendig stanset ristingen. Er dette en kjent sak på disse bilene og er det evnt noe jeg kan få dekket på garantien? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleB Skrevet Juni 29, 2020 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2020 Jeg har også litt risting. Merker det spesielt når jeg lukker bakluken at det er noe ulyd som ikke burde være der. Det kommer av ramma på innsiden der hattehyllen er festet. Du må nok høre med leverandøren din om det blir dekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg