509Børre Skrevet August 3, 2016 Rapporter Share Skrevet August 3, 2016 Sjekker interessen før den evt. går på huggeren. 1983 mod. bensin. Vet lite om bilen enda, men den har gått lite (60-70.000 km) rust finnes sikkert, men den er så vidt jeg vet ikke kjørt mye på salta veger. Kan hentes på Finnskogen for vrakpant evt. høystbydende hvis flere er interessert. Jeg får ikke tatt bilder av den før om 14 dager men jeg skal sjekke om noen andre kan gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gammel_Ford Skrevet September 23, 2016 Rapporter Share Skrevet September 23, 2016 Nå, hva skjedde med bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
509Børre Skrevet September 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2016 Den er nå solgt og blir tatt godt hånd om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg