haagen1 Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2016 Sikkert den samme som du har i bilen idag ;) Bruker å være standard. Er det feil type så har biltema flere flate kabelsko du kan bruke Orginalt er som et "rele", så den funker ikke. Takk for hjelpa, hvor tjukk høyttalerekabel burde jeg ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2016 Du skal trekke nye kabler? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Juli 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2016 Du skal trekke nye kabler? Er ikke høyttalere i dørene orginalt. Strekke nye kabler. Borre hull i døra til høyttalere. Har bestilt mdf, og vanntette "kappe". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Juli 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2016 Lite spørsmål til, den plastskjoldet som er i bildøra, bør jeg fjerne den?blir den å lage blaffrelyder? Den baffle beskyttelsekappa, må den klippes til så det kommer luft til bak/under? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2016 Da er høytalerne skrudd fast i dørinteriøret, bare å monere kablene til spilleren. Par kjappe spm. 1 hvor lenge "innspille høytalere, hvordan å hvor lenge?" 2. Burde jeg ta vekk den fuktsperra i døra, ulyd? 3. De vantette "baffle" må de ha luftehull bak? Har et lite hull på undersiden der kablene kommer ut. Takk for god hjelp hittil :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2016 BUMP. Trenger svar, kobler alt opp i mårra. Takk takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg