Gudjon Skrevet Juni 20, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2016 Hei!Jeg har en 20 år gammel Audi som hadde veldig rustne framskjermer. Fikk tak i 2 skjermer - uten rust - men ikke i samme farge... Det blir uaktuelt å levere inn for lakkering av skjermene - det vil jo koste mer enn hva bilen er verdt :-) Etter å ha googlet masse om å lakkere selv, så finner jeg bare svar om at man skal overlate dette til proffe og at en amatør aldri får det til! Greit nok, men nå er jeg ikke ute etter at framskjermene skal se nye ut - men sånn ca samme farge som resten av bilen. Grønn bil og grå skjermer Og da lurte jeg på om noen har tips til meg for hvilken type grunning og lakk/klarlakk jeg skal kjøpe for at det ikke skal flasse av like lett? - at det ikke blir 100% pent er ikke like viktig (skal selvsagt gjøre mitt beste) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 20, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2016 Avflassing har ikke noe med hvilket merke lakk du kjøper, men hvordan grunnarbeidet, rengjøringen og bruken av produktene, avlufting, tørketider etc Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg