Bruktbilen Skrevet Juni 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Hei. Ser på en octavia 1.9 som har gått 350000. Nettopp godkjent og veldig strøken. Skinn Osv stv. Elegance. Lite rust. Er 30 k overkill? Har hatt budrunde og gått fra 25 til 29 nå. Manuel og stor stereo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Vil ikke si at det er en høy pris, men ville ikke betalt noe mer iallefall :) 350k på en 1.9TDI er ikke ille. Det er langt, men de motorene går langt med riktig vedlikehold og oljeskift hvert 10k / 1gang i året. Og i tillegg pen i lakken, skinn og nylig EU godkjent. Bare positive ting det der ;) Har du noen bilder av bilen? :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruktbilen Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Takker. La inn bud på 30 nå. Legger inn bilder hvis jeg vinner budrunden. Spennende. Lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Budrunde? Auksjon du kjøper bilen igjennom? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruktbilen Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Nei. Var en Finn annonse. Først avtalte vi at jeg fikk kjøpe den på onsdag, også ble det plutselig budrunde.... Itriterende. Men jeg hadde nok gjort det samme selv, bra for selger da. 4000mer for bilen. Fikk vite den ble hentet igår. Bor i Tromsø så disse 4x4 bilen fyker avgårde i rekordfart. Skal se på en forester nå etterpå, men 2l og automatgir er vel dumt. Ettersom jeg kjører ca 40-69min rushtrafikk daglig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2016 Neste gang drar du å ser på bilen. Ha penger kontant på deg. Test bilen, bli enige om en sum og kjøp bilen der og da. Signer og ta med deg bilen ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg