Kjell1995 Skrevet Desember 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2015 Hei. Jeg har i det siste hatt problemer med at bremsene på min ford mondeo er veldig myk ved bremsing. Før jeg skiftet klosser og skiver bak hadde jeg samme problemet. Når jeg bremser går den ned mot bunn før den tar slik den skal, mener jeg selv vertfall. Hva kan probleme være her? Kjennes litt ut som luft. Men dette er utelukket pga at jeg i mitt eie alldri har vært av med slanger/ rør osv på bilen. Evnt forige eier da. Bilen er en mondeo 1997 mod stv turbo diesel. 90 HK i denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellboyhans Skrevet Desember 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2015 Høres veldig ut som luft i systemet,ville prøvd å lufte bremsene først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1995 Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2015 Ok, men er det mulig at luft kommer inn uten at slanger og div er av? Tok av lokket til bremseveske og punpet på pedal. Ingen bobler der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2015 Ja, fult mulig det. Luft bremsene på nytt du. Og pump igjennom litt bremseveske. Sikkert noe vann/kondens eller luft i systemet Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellboyhans Skrevet Desember 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2015 Kan være luft i systemet selvom det ikke kommer bobler,og den tidligere eieren kan ha luftet di feil,og strammet skruen mens pedalen var i bunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1995 Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2015 Skjønner. Jeg får prøve og lufte. Er det noen symptomer visst det hadde vært bremsesylynderen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellboyhans Skrevet Desember 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2015 Hadde det vært bremse sylinder i caliptern,hadde den nok låst seg og bremsene ville bremset hele tia og det ville du sett og luktet,når skivene er rød glødene og lukter brent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg