Henriko Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Må ha meg noen nye alufelger, da jeg fikk herpa en av mine forrige... Og den modellen var ute av produksjon, så da trenger jeg fire nye :o Fra 15" opp til 17" enten uten sommerdekk eller med gode sommerdekk. Maks 2 timer fra Tønsberg :) Ta kontakt: henriko@globelan.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 http://www.big-wheels.no sender over hele landet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 har vært inne der å kikka ja... men har litt begrensa med kronasjer, så håpa på noe brukt :P Men er jo ikke noen priser på siden din heller :\ Men; hva skal du ha for 4x 7x15 Mangels Attention f.eks? Er jo mange fine felger på siden der, så om du kommer med noen pristilbud enten her, på pm eller mail, hadde det vært fint :) 15" holder egentlig fint, men om du har noen 16" til ikke for ille pris så :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg