GeirB Skrevet August 7, 2015 Rapporter Share Skrevet August 7, 2015 Jeg har en Opel Corsa 1.0 2000 mod. Kjørelysene fungerer ikke. Det er kun parkeringslysene som kommer på når jeg starter bilen. Noen som har kunnskap om denne problemstillingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Mars 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2016 Lurer på det samme, da bilen til min søster (som er en '98 corsa 1,0) oppfører seg helt likt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2016 Men da du skrur på lysa så virker alt? Import biler har ikke kjørelys ;) Der må man fysisk skru på lysene for å få lys Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirB Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2016 Min bil er ikke importert. Når jeg slår på lysene virker alt. Problemet er at det er kun park. lysene som kommer på når jeg starter bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2016 Oki, da ville jeg prøvd å få tak i ny lysbryter, Dårlig kontakt der kan føre til at kjørelysene ikke blir "aktivert" som de skal Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Mars 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2016 http://www.autodeler.co.no/metzger/7080072 - en slik gjør kanskje underverk? Er det noen her som har hatt samme bil med samme problem som kan bekrefte at dette var problemet på deres bil? Mvh Movikon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg