naikon Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Hei lurer på om hva som er sånn ca pris på en 1.8 gl eller cl, vet ikke hvilken det er jeg har... det er så og si ingen rust på bilen artec senkesett 60 mm fremme + 60 mm bak, effektanlegg + sports luftfilter (Konfilter) litt småbulker her og der men ikke så veldig synlig. bilen er ellers original... og al - ko dempere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by naikon Hei lurer på om hva som er sånn ca pris på en 1.8 gl eller cl, vet ikke hvilken det er jeg har... det er så og si ingen rust på bilen artec senkesett 60 mm fremme + 60 mm bak, effektanlegg + sports luftfilter (Konfilter) litt småbulker her og der men ikke så veldig synlig. bilen er ellers original... og al - ko dempere Har du soltak på bilen er det vel GL ? trur det er noe sånt Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naikon Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 jepp, har soltak det er en 85 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Jeg har Golf GL 86 modell og det er ikke soltak på den... Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 jeg hadde golf2 1,8l 86mod CL før, den var det soltak på .... tipper det er en CL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg