danijsn Skrevet Mai 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2015 Hei! Tenger kjøpe ny bærearm fram på min gamla toyota corolla -97. Det var veldig dyrt å bestille på verkstan så jeg tenkte prøve biltemas men når jeg skrev inn mitt reg nr (JD14451) så fikk jeg ikke opp noe. Er det noen som vet om det finns bærearmer for andre corolla modeller hos biltema som kan passe? Kan eventuelt tenke meg å kjøpe en brukt hvis den er i bra skick. Bor i Fredrikstad Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiclass96 Skrevet Mai 15, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2016 Hei, sjekk på skroten. feks Østfold bildemontering Jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 15, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2016 Koster jo bare 900kr ny hos bildeler.no da :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg