wolfman Skrevet Mai 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2015 Har ulyd i svinghjulet på tomgang. Av praktiske årsaket lurer jeg på om jeg jan kjøre en stund til før jeg bytter? Noen som har erfaring med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Mai 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2015 jeg ville ikke kjørt. kan smelle når som helst og da ødelegger du MYE. Du finner svinghjul på ebay til en billig penge(dyrt i norge) og bytter selv eller får ett verksted til å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Mai 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2015 Å kjøp ett sett som bygger om fra dobbelt til enkelt svinghjul da det er disse doble som rykker hele tiden. Fikk nettopp byttet på en caddy 1,9tdi og kan ikke si vi merket noe mere vibrasjoner(dobbelt svinghjul skal vistnok ta opp mere vibrasjoner) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg