dagii1993 Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Hei ! skal senke bilen min å da er det spørsmål etter kvalitets sett. Har sett på h&r. vil ha ett sett med justerbar høyde og hardhet. usikker på hva jeg skal kjøpe så jeg spørr inne her om noen har erfaring. må kunne gjøre settet ganske stift da dekk/ felg ikke er gode venner med hjulbue :) Hva mener folk om dette ??? http://www.billige-senkesett.no/shop/kw-coilover-v2-2863p.html Mvh dag ove! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 De er jo noe av det bedre da. Kjøpt det samme til min A3. Hørt at man kan få det veldig stivt om man skrur opp trykket på maks Men be om tilbud hos bildeler.no Kan spare på det. Står en høyere pris på nettsiden, men ber du om tilbud får du det en del billigere. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii1993 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Okey :) hvordan er kvaliteten da ?:) vil ha noe som holder noen år å som kan skrues opp til vinteren da jeg ikke vil ha så lav bil da xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Kvaliteten på gjengene er mye bedre enn på billig settene sier dem. Selv har jeg alltid kjørt med billig sett. Aldri hatt noe problem med justeringa der heller. Men det kommer jo helt ann på hvor i landet du kjører, hvor bilen står (garasje eller ikke) og om du vasker bilen ofte og nøye. Hvordan kvaliteten er? Joda, virker bra på garasje gulvet de :D Ikke fått montert de enda :) Kjørt for få dager siden Et annet alternativ er jo dette da:http://www.partsandretards.no/understell/justerbare-senkesett/vw/passat-3c/vmaxx-xxtreme Hørt flere si det også kan bli veldig stivt. Du kan jo evt ringe til P&R og høre hvilket sett de anbefaler til mye senk og stiv bil ;) De har god peiling Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii1993 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Okey :) takk :) skal ikke Være veldig lav :p men MÅ Være stiv :p skal ha så hjulbua går jevnt med dekket omtrent :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Det klarer de fleste senkesett, selv de billigste :) Jeg har alltid hatt billige sett og dratt hjula ut til skjermkanten (maks lovlige) Ingen problem det :) Sånn som her f.eks. Gamle bilen. Audi A6 med justerbart senkesett til 2300kr. Tuningart om jeg husker riktig. Her kjører jeg med 235/35 på 19" felger. Utafor det lovlige på ET (Fra ET45 til ET35). Enda går det bra ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii1993 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Vet du noe om hvordan statens kommer til å reagere på felger som er 235/35-19 et35? Orginalt er 204-55-16 et 45 ellno.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 De vil nok se rødt, pga sporvidden. Du kan forandre ET med 15 per aksling, eller 7.5 på felgen. Rulle omkretsen på hjulet er innenfor de 5% som er lovlig å forandre på. Fra 205/55 til 235/35 er det 2.33% avvik Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii1993 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Så jeg vil ikke få de igjennom??? bare levere bilen å krysse fingra på att de ikke ser det :P Men H6R twintube, har sett på det nå, men er det å få justerbart hardhet til min passat bak ??? synes jeg så noe om det på en side att det ikke var det?? sett litt på det å nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Nei, men sett på vinterdekka da du skal godkjenne senkesettet ;) Det gjorde jeg. Så lenge du kjører med helårsdekk da så klart. Piggdekk virker dårlig utover nå Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii1993 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Har pigg :( men rart jeg ikke får godkjent dem. Kjøpte de hos mekonomen å spørte om det ville gå igjennom kontroll på statens å de sa de gikk igjennom :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Er ikke overasket ;) Har ikke så mye positivt å si om Mekonomen egentlig Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii1993 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Veldig fint da jeg ga 10000 for nye felger for 1 mnd siden som vistnok skulle gå igjennom :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Men din passat har vel ET42 som standard? Leste det på nettet nå. Om det stemmer vil ET35 felger ligge helt på grensen - på den lovlige siden Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii1993 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Hvor leste du det ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg