RUB Skrevet April 1, 2015 Rapporter Share Skrevet April 1, 2015 Hei Var så uheldig å rygge på en stolpe i et parkeringshus Aldri gjort det før! Ser div tips på bilpleiekongen el l...at man må bruke alskens dyre produkter som stort sett går ut på å gni det bort med div.andre dyre produkter. Men da gnir man jo bare maling og grus inn i såret spør du meg. Har forsøkt på et felt med negl- og ja det går av - det betyr jo at det er malingen fra stolpen som utgjør de hvite ripene thanx God! Mn hva er det smarteste nå? Skrape av med noe skarpt., Med negl el lignende?. Ps samtidig fikk venstre baklykt skade. Kan man bestille kun glass? og ikke hele lykta? Er det samtidig noen som vet om et seriøst forum hvor man får seriøse svar? Her inne er det ganske stille.. Men tusen takk for ditt svar! R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RUB Skrevet April 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2015 Er det noen her inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 6, 2015 Rapporter Share Skrevet April 6, 2015 Jeg prøvde meg på bilen min idag. Hadde noen riper bak på bilen, som du har. Jeg gikk på med Paint renovator (Autoglm) først. Jobbet godt med den og tørket av. Ble ikke helt fornøyd så jeg gikk på med ny runde med paint renovator, med litt hardere trykk. Tørket av. Meget fornøyd med resultatet. Da jeg var ferdig var det en runde med Super Resin Polish (Autoglym) Er ikke 100% strøkent, men man ser det før man studerer området Marius reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RUB Skrevet April 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2015 Flott resultat! Fant noe her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RUB Skrevet April 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2015 er skjermen plast eller metall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 6, 2015 Rapporter Share Skrevet April 6, 2015 Den biten jeg tok er plast Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RUB Skrevet April 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2015 skal jeg kjøpe alle produktene som bilpleiekongen anbefaler blir jo det dyrt. Menzerna feks har slipemiddel. Har Paintrenovator nok slipemiddel til å fjerne malingsrestene tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 28, 2015 Rapporter Share Skrevet April 28, 2015 Har ca samme resultatet som TKarlsen med Chemical guys produktene til Scandicshine. Brukte forøvrig maskin. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RUB Skrevet April 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2015 Hmm Sjekka Autoglym Paint Renovator Hvis du har en ripe eller skimmer i lakken, vask og prøv med Super Resin Polish først for å gjenopprette området. Hvis dette ikke reparere området tilstrekkelig, kan du slipe opp området med Paint Renovator. Vær obs på at Paint Renovator har en del slipemidler i seg. Brukes kun for hånd. Er nybegynner på dette. Og jo mer jeg googler jo mer usikker blir jeg..Men T Karlsen fikk jo et bra resultat. Eller skal jeg claye først som på videoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg