aleksandert Skrevet Mars 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2015 hei. kjøpte meg ein audi a4 sedan 2009 mod forige fredag, også lurer jeg litt på om det er mulig eg kan koble til mobilen min slik det blir handsfree? lurer også på om det er mulig og få kobla til navigasjon og dab+ radio i bilen. også lurer eg på om det finst ein måte og finne ut hva utstyr som er på bilen gjennom internett einplass sidan det virker som eg har sportsunderstell men finner ikke ut om eg har det. :) takk på forhond til svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 9, 2015 Rapporter Share Skrevet April 9, 2015 Har du sportsunderstell så står det en kode i første side i serviceheftet. Der står alle utstyrskoder. Sportsunderstell er 1BE, vanlig er 1BA. http://www.bilkomponenter.no/categories/a4-b8-8k Han her skaffer alt mulig til audi. Trivelig fyr også! Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg