VTIracer Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Cavalleresco bodykit fra japan til S2000 selges. Helt nytt aldrig satt på. Alle hull er forborret og det er ingenting å si på finishen!:D Kittet består av komplett frontfanger med tåkelys og ledningsnett, sideskjørt og bakskjørt. Kan også selge med et orginalt Veilside panser med to scoop på (samme som i Fast & Furious) for 10000 kr i tillegg. Ikke lakkert. Pris: 22000,- Har også Spoon Sport sportsdempere til S2000 og Spoon Sport cold air intake i karbon til salgs. Alle delene er nye!yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 bilder om du har det kan sendes til brg91@hotmail.com. Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTIracer Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 sender imorra, har to tre stykket tror jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Hvordan er passformen på dette kittet? Glassfiber? plast? Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTIracer Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Passformen er ypperlig:D Alle hull er forborret og det er ingen stygge kanter. Ser ut som det bare er å grunne og lakkere delene. Kitet er i glassfiber. Fangeren har også grøftelys med glass over og ledningsnett og alt følger med. Bar til å koble inn på originalbryteren tror jeg. Prøver å sende deg noen bilder på mail, vet ikke hvordan jeg legger de ut her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg