kallekk Skrevet Februar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2015 Heisann, jeg har en bmw e39 523 som rister når jeg bremser, merker det best rundt 80 og opp. Under 60 merker jeg nesten ingenting, noen som vet hva som kan være problemet? hadde det vært kast i skivene hadde vel bilen ristet hele tiden når jeg bremser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2015 Det kan være kast i eit dekk eller ein felg. At ein felg eller eit dekk er i ubalanse. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2015 Eller du kan sjekke fjærbeinslageret. Min ristet da jeg kjørte, selv uten brems. Hadde også knirke/gnage lyder fra fjærbeinslageret. Så jeg byttet begge sider. Nå er bilen helt perfekt igjen ;) Om det er det som er feil på bilen din vet jeg jo ikke, men du kan jo sjekke Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallekk Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2015 Det kan være kast i eit dekk eller ein felg. At ein felg eller eit dekk er i ubalanse. Alle felger og dekk er i balanse :) Eller du kan sjekke fjærbeinslageret. Min ristet da jeg kjørte, selv uten brems. Hadde også knirke/gnage lyder fra fjærbeinslageret. Så jeg byttet begge sider. Nå er bilen helt perfekt igjen Om det er det som er feil på bilen din vet jeg jo ikke, men du kan jo sjekke Får sjekke det over helgen en gang tenker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg