Strætkvern27 Skrevet Februar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2015 Driver å planlegger et anlegg til en russebil. Og ønsker at bilstereoen skal settes på et annet batteri en hovedbatteriet. Sånn at den kan benyttes når bilen står stille, for å slippe å tømme hovedbatteriet. Sett for meg 3 batterier i parallell (med en bryter mellom hovedbatteriet og batteri nr 2), 1 mono forsterker, 1 sub (2*12") også 4 høyttalere som jeg hadde tenkt å sette rett på spilleren.. Har laget en skisse, kan noen bekrefte at dette vil kunne fungere? :P SE VEDLEGG! Glemte å tegne inn subwoofer kabelen fra spiller BTW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12mamyr Skrevet Februar 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2015 Jeg kan null om lyd, men går elektro så tror jeg kanskje har noe her. Slang sammen denne tegningen i TinyCad ved hjelp av google. Ikke bruk dette diagramet, men tipper det kan gi deg en idé. Sikkert noen andre som kan bekrefte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2015 3 batterier totalt?? Du skal i såfall ha bryter mellom startbatteriet og de 2 du skal bruke til stereo. Du kan du enten bruke et skillerele som koster litt, eller en vanlig hovedstrømsbryter fra biltema. Tegningen til han over, er fin å følge for oppkobling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg