janebra Skrevet Februar 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2015 Vurdere på å kjøpe en Oktavia 4X4 07-11 mod. Er det noen som har noe formening om disse bilene? Hva bør jeg sjekke, hvilken utgaver er best? Eleganse, Comfortlien osv Håper noe kan svare, da jeg har lite greie på disse bilene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janebra Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2015 Har sett på en Octavia SCOUT 4X4 TDI 140HK 2007 mod, er dette noe å gå for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjåføren Skrevet Februar 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2015 Ja, det skal generelt være en solig og god bil. Jeg vet ikke om de spesifikke svakhetene med denne modellen. Men som med alle andre bruktbiler er det viktig å sjekke tilstanden på bilen, for å avdekke eventuelle feil og svakheter. Det er alltid et forhold mellom pris, alder, kjørelengde, og servicehistorikk. Jeg hadde foretrukket Octavia som er fra 2009 eller nyere (facelift), men de er nok høyere priset. Prøvekjør og se om du liker. Siter 2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4 1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld) 2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janebra Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2015 var å prøvekjørte den i dag. Så da blir det nok kjøp av Octavia SCOUT :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janebra Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2015 Da blei det kjøp av en Scout 07 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg