Mjorgensen Skrevet Februar 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2015 Hei. Skal kjøpe meg en VW Passat 2,8 V6 2001-modell. Lurer i grunn på om det er noe jeg må være obs på når jeg kjøper bilen? Typiske feil med bilen og slikt? Setter pris på alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gonzor Skrevet Februar 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2015 Vis jeg ikke husker feil bor det et stort spøkelse under panseret som ofte må være på verkstedet der den er født, eller var det jeg kunne se ofte på min onkels bil var bare en problem motor som var ofte til reparasjon.Ellers var dem plaget av mye elektroniske problemer Siter Bmw 316i E46 2001 Golf 3 1.4 1992 - Spiker Mazda 626 2.0 1992 - Spiker Golf 1 C 1.5 1982 - Spiker Lada 1500 1981 - Stjålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjorgensen Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2015 Vis jeg ikke husker feil bor det et stort spøkelse under panseret som ofte må være på verkstedet der den er født, eller var det jeg kunne se ofte på min onkels bil var bare en problem motor som var ofte til reparasjon.Ellers var dem plaget av mye elektroniske problemer Elektroniske problemer som hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg