Frank-skoda Skrevet Desember 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2014 Når man skal sette bilen i revers må jeg dytte spaken ned for å skifte gir men nå kommer ikke spaken opp igjen av seg selv, jeg må dra i spaken for å få den opp. Jeg har sett at toppfjera på spaken er fin og det føles ut som det er dårlig smurt. Jeg har sprayet over alt med wd40 for å løsne gammelt fett men ser ikke ut til å hjelpe. Jeg ser også at det er to torx skruer i bunnen av spaken , er det en fjær nr 2 for å få spaken opp og den jeg ser på stanga er bare for senterering ? Er det trygt å åpne disse torx skruene for å smøre eventuelt se om det er en annen frær. Alle råd hjelper til en fattig barnefar som ikke ser seg råd til å levere bilen inn før jul. Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiletrynet Skrevet Februar 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2015 Hva slags motor har du? Er det noe annet snålt med den? Er den f.eks tung å få i gir hvis det er kaldt ute? Siter Fyfaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg