MysteryShaddow Skrevet November 5, 2014 Rapporter Share Skrevet November 5, 2014 Hvilke blinklyspærer er det som sitter i Passat B7 (2014-modell) ? Skal bytte ut blink foran og bak med LED-pærer, men har litt trøbbel med å finne ut av hva slags pærer jeg har i utgangsunktet. Og for å få brukt LED-pærer uten problemer og feilmeldinger - holder det å sette inn et LED-blinklys-rele fra Biltema, eller må jeg ha motstander på hver pære? Eventuelt kan noen peke meg i riktig retning for feilmeldingsfrie pærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
careka Skrevet November 16, 2014 Rapporter Share Skrevet November 16, 2014 Har samme problem med side lyset, diise pærene ryker ofte, Ville da ha in LED , men får da feilmelling, kan der monteres in noe duppeditter som gjør at jeg kan bruke LED pærer på disse sving lysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg