cyanide Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Skal bestille justerbart senkesett. Men hvilket? Hva er forskjellen på H&R og KW? Og hvor burde man bestille fra? Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Fk sine er rimelige og bra. Sjekk på http://www.vwcarconsult.no Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by cyanide Skal bestille justerbart senkesett. Men hvilket? Hva er forskjellen på H&R og KW? Og hvor burde man bestille fra? Ikke fra Powerzone... Kom på at jeg må ringe og mase nå igjen... Ble sendt til meg fredag før påske..... Og ikke fått noe.. Med posten og han klarer aldri å finne sendingsnummeret... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by borabora Ikke fra Powerzone... Kom på at jeg må ringe og mase nå igjen... Ble sendt til meg fredag før påske..... Og ikke fått noe.. Med posten og han klarer aldri å finne sendingsnummeret... You have been mugged!! :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by borabora Ikke fra Powerzone... Heheh! Regner med at jeg bestiller fra VW Car Consult.. Kom på at jeg må ringe og mase nå igjen... Ble sendt til meg fredag før påske..... Og ikke fått noe.. Med posten og han klarer aldri å finne sendingsnummeret... Virker som posten har vært så og si inaktiv i påsken. Jeg bestilte ei bakpotte Tirsdag den 6. Og den ble sendt den 6. Da var den registrert på postkontoret i Stavanger. Dagen etter i Oslo. Så i går den 14 var den registrert i Mosjøen. Ingenting etter det.. =/ Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by TurboPolo You have been mugged!! :D :D :D Regner med det. Snakket akkurat med Be4You som jeg bestiller igjennom, de sku se hva de fikk til og ringe meg opp igjen. Fint å slippe og kjefte selv.... Vet hvordan Powerzone er og har hørt litt positivt om de men at de er så useriøse og juger så fælt regnet jeg ikke med.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg