oddape Skrevet Oktober 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Desperat her,,,har en golf 3 cabrio 94' som er importert fra tyskland. Den har sånn startsperre jeg må dytte en egen duppedings i en kopling før jeg starter,,nå har den begynt å krangle..vil røske ut hele det jævla udugelige faenskapet der. Prøvde å finne hovedboksen til den, fulgte leningene fra den kontakten man putter !"nøkkelen" inni, men de gikk bare inn i samme isolering som noen andre kabler til et eller annet, og fant ikke boksen,,skrudde ut instrumentpanelet, og sparkeplata under rattet osv,,,,,,,,,DRITTLEI og SUPERFRUSTRERT...noen som veit hvior den er?? eller hvordan jeg kan få deaktivert dritten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddape Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Fikk fjerna hele dritten idag.....takk og lov.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg