SivStoltenberg Skrevet Oktober 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hei! Har et spørsmål ang. min VW Passat 1999 stv. Problemet er at turtallet synker når rattet roteres. Det synker kanskje 100-150 rpm i noen sekunder, så går det som regel tilbake til normalt. Ikke i høy fart, men på lav fart og på tomgang. I det siste har motoren begynt å dø ut om jeg skal svinge og stoppe bilen samtidig (parkere). Noen så vet hva dette kan komme av? Turtallet har også en tendens til å generelt gå litt ujevnt på tomgang, om det har noe å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Og du har nok med servo olje på beholderen? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Oktober 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hvor høyt turtall har du på tomgang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SivStoltenberg Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Og du har nok med servo olje på beholderen? Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SivStoltenberg Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hvor høyt turtall har du på tomgang? Ved start ca. 1050, men dersom den sviver litt faller det etterhvert til 900 har jeg lagt merke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg