maaud86 Skrevet August 1, 2014 Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 Hei. trenger litt hjelp her. Har bestilt nye lykter til min 06 passat 3c. Dette er da halogen. Men så fikk jeg høre at de lyktene ikke ville passe over med orginal kontaktene på bilen min. Noen som har gått fra xenon lykter til halogen? Er det noe overgangskontakt jeg evt må bruke? Fikk og høre at jeg mest sannsynlig ville få opp feilmld på lysene mine, pga ett eller annet med orginallyktene mine og signalene de tydeligvis skulle sende ut? håper noen vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 1, 2014 Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 Litt off topic, men hvorfor går du fra xenon til halogen? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaud86 Skrevet August 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 hehe, har vel litt med prisen og gjøre for det meste. Har ikke funnet noen "rimelige" nye xenon lykter. Og prisen jeg fikk hos sulland var på nesten 12000 for en lykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 1, 2014 Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 Ja, skjønner du vil ha noe annet da prisen er så høy. Billigste jeg fant i farta var 6000kr for en xenon lykt Men litt usikker på om de vil virke om hverandre. For jeg har jobbet mye rundt 3C og da jeg har koblet på f.eks ekstra 1000m på bilen så har vi tatt styrestrøm fra kontakta på lykta. Den var ikke lik på halogen og xenon lykta. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaud86 Skrevet August 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2014 ja hører rykter om at kontakten ikke vil passe overens med de ny lyktene. så etter my om og men så sender jeg de i retur og heller bestiller orginale xenon lykter til bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg