civicmannen Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Selges: 17" Alutec Kyro selges, småslitte dekk..... boltsirkel 5*114,3 passer blant annet toyota mr2!! pris.....ca 5000 kroner....ikke jeg som selger....bare lagt ut for en kompis.... Siter -> 92 Honda Prelude x-1993 Civic Coupe Esi Us Spec x-1993 Civic Hatchback Esi x-1993 Civic Sedan DXi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 faen i helvete!! hvorfor ikke 4*100!??? arrg!! Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicmannen Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by kpkp faen i helvete!! hvorfor ikke 4*100!??? arrg!! i know....skulle likt å hatt disse på civicen sjøl..... har noen bsa felger som jeg vurderer å selge da....100% strøkne!! ikke en ripe.... med nye falken fk451 dekk... men dette blir jo litt dyrere... Siter -> 92 Honda Prelude x-1993 Civic Coupe Esi Us Spec x-1993 Civic Hatchback Esi x-1993 Civic Sedan DXi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 noen bredde på disse felgene? kan være kjekt og legge med litt mer spessifik info her.. spessielt sånt som er intressant å vite om man er intressert.. :) ;) Småslitte dekk? er det lovelig enda? eller er det bare corden igjenn :D er dekket svart enda? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 damdidamdam.. er dekken kjørebare enda? om de er det så er det meget mulig at jeg kjøper de rimelig kjapt.. Nessodden? er det der felgene er og finne? rett sør for oslo? isåfall kunne jeg tenke meg å komme å titte på de :) om intressant så er cash kontakt betaling ingen problem. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicmannen Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 er som sagt ikke jeg som selger, men jeg tror det er 8x17"... men skal høre med kompisen min på dekkdim ++++ etterpå så skal jeg legge inn mer spesifikk info... Siter -> 92 Honda Prelude x-1993 Civic Coupe Esi Us Spec x-1993 Civic Hatchback Esi x-1993 Civic Sedan DXi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Sweet! om det er kjørbare dekker på den tar jeg de :D dvs at de holder.. er dekkene ulovlige? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicmannen Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 skal høre med kompisen min etterpå....slenger ut mer info om et par timer... Siter -> 92 Honda Prelude x-1993 Civic Coupe Esi Us Spec x-1993 Civic Hatchback Esi x-1993 Civic Sedan DXi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 knall, da stikker jeg innom her iløpet av kvelden.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicmannen Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 dekkene er noe slitte, skal være lovlige... dimensjon er.... foran 215/45 bak 235/40 eller 45.... det var det han mente at det var, men han skal dobbeltsjekke når han kommer hjem... du kan ringe han på 97969157 (jan erik) hvis du vil ha mer info.... Siter -> 92 Honda Prelude x-1993 Civic Coupe Esi Us Spec x-1993 Civic Hatchback Esi x-1993 Civic Sedan DXi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Viss felgene ser fine ut og ikke er kantkjørte tar jeg disse :) Kan eventuelt ringe han når jeg er ferdig på jobb. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 svarer innen imorgen kl.12 regner med at det blir et kjøp her om felgene er ok.. Er vell kanshe litt seint å ringe nå så jeg slår på tråden imorgen. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicmannen Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 riktig dekkdim er.... foran: 215-40 bak: 225-50 dekkene er ikke godkjente, litt lite mønster.... felgene er også 7" brede.... det er litt riper i en felg, men felgene går for mindre enn fem tror jeg... Siter -> 92 Honda Prelude x-1993 Civic Coupe Esi Us Spec x-1993 Civic Hatchback Esi x-1993 Civic Sedan DXi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Hvor mye snakker vi om? Er egentli på utkikk etter 8" brede felger med kjørbare dekk.. men, om du finner en snill pris og gjerne bilde av den "stygge" felgen kan jeg tenke på det :) og gi deg tilbakemelding relativt kjapt.. om du har mms telefon så kan du sende en MMS til 93012272 eller som mail til raymondromsdal@yahoo.no er og å nå på msn på den addressen. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg