maasegg Skrevet Juli 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2014 Hei. Plutselig gikk bilen over i nødmodus og jeg fikk feilmeldingen "Cooling...." Visit Workshop. Jeg tok bilen på verksted, men de kunne ikke finne ut noe annet et at en sikring var gåen og muligens en kortslutning????. De skiftet sikringen og bilen var OK igjen og viften gikk når den skulle. Men dette varte ikke lenge :-( sikkringen (nr. 54) røk igjen og viften gikk på fullt turtall og motoren i nødmodus. Når jeg bytter sikring blir alt OK. Er det noen som har noen gode råd???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViRuller Skrevet Juli 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2014 Nå er jeg ingen bilmekaniker, Men det første som slår meg er: Sjekk temperaturgiver i radiatorkrets, og termostat som da skal kutte viftedriften. Sjekk Relèene til de ulike vifte-hastighetene. Åpne de opp og se om det er noe brent der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg