kao Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 noen som har høyre side skjørt å begge bredderne framme å selge ? er ikke sikker på vilken skjørt d er å eneste bilde jeg har er dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Det koster ikke mye nytt. Bør heller kjøpe nytt enn fra en som kan selge. Regn med rundt 500kr.for vanlige bredere ihvertfall. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 vet du vor jeg kan kjøpe nytt da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Jeg kjøpte mine for 490,- men husker jo seff ikke hva butikken heter. Jeg skal finne ut av det, om ingen andre stepper inn og forteller hvor. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 autospar selger gti hjulbuer for litt over 500kr for alle. Norskbildelsenter har også. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg