FR33DY Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Heisann, Fikk brev i posten om "Innkalling til forvaltningskontroll" her forleden.e Ringte å forhørte meg hos biltilsynet der de mente dette var en "tilfeldig kontroll" og at dette var "helt vanlig". Har selv vanskelig for å tro på dette. Bilen min er veldig lav og dekka har mye strekk. Har også over lengre tid kjørt med bare fryste blinklys, altså ikke park og tåke, ettersom at ballaster i tåkelysa har vært gåen. Jeg tror at politi/vegvesenbil har tatt reg.nr i forbifarten og meldt det inn. enten pga lys eller senk/felger. Det jeg lurer på er hvordan dette kommer til? aldri hørt om noe slikt selv. Har jeg ikke rett på å få vite hvorfor jeg har blitt innkalt? I det minste hva de skal sjekke? Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Hva de skal sjekke? De skal sjekke at bilen din er i teknisk god stand, og lovlig. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 .. glemte å nevne at den er eu godkjent for 4-5 måneder siden.EDIT: Slik jeg har forstått det får du en teknisk kontroll på noe som er gale med bilen, og dette skal sjekkes? Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Selv om den er godkjent for 4-5mnd siden så tar det kun 1-2timer for deg og montere noen ulovlige US blinklys eller xenonlys :) Er nok lysene de har reagert på Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 jaa tror da det selv. Men dama i telefonen hos biltilsynet mente noe annet. ville ikke si noe om hvorfor. synes det var litt merkelig hele greia. Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Gjør bilen mest mulig lovlig, vis bilen. Få den godkjent. Så blir alle fornøyde Og dem vil sikkert ikke si det for at du ikke skal vite hva du må fikse på før du skal vise bilen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Dette er som innkallingen sier full kontroll av bilen og er helt normalt,kan skje hvem som helst. Chris_nor reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 jaja, får ta noen kvelder på verkstedet daa :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg