Antartico Skrevet Juni 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2014 (endret) Heisann, var nettopp ute å lufta clutchen. Alt utstyr på plass og klargjort for og sette igang, løsner luftenippel på slave sylinder og ber min kjære fru tråkke sakte på clutch pedalen. Til min store forskrekkelse er clutch væsken GRØNN. Det er jo bare vell og bra det, har heller lite og si sånn egentlig, men det jeg egentlig bare lurer på er, er dette vanlig? I alle tilfeller jeg har LEST om har det hett at clutchen deler væske-reservoar med bremsene. Ikke er jeg fagmann på noen måte men hvorfor er det sånn på denne bilen? En skulle jo tro at enginørene i tyskland har en fornuftig grunn for nettopp dette. Kan forøvrig meddele at luftingen gikk fint og pedalen ble hard og flott, akkurat sånn som vi liker det. ENLIGHTEN me! *Edit* Sjekket servo reservoaret etter og ha tappet en del væske og kunne konstantere at det var mindre væske på beholderen! Endret Juni 25, 2014 av Antartico Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.