Rune77 Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Har fått mangellapp på en Audi A6 98 Quattro. Følgende feil: 5,2 Slitt bærekule – Nede – Høyre – Bak 5,2 Slitt bærekule – Høyre – Venstre -Nede – Foran 5,4 Stor slakk i foringer foran – Høyre – Venstre. Dette er vel ikke helt uvanlige feil på disse bilene, men er det noen som har greie på hvilke deler / delenummer på det som må handles inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Kan vel slenge på et helt nytt sett vel. De andre armene er vel godt brukt de å. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47910199&searchclickthrough=true&searchQuery=forstilling%20audi 5.4. Stor slakk i foringer foran. Nå vet jeg ikke om de tenker på de armene, eller foringen til stab staget. Men bytt gjerne den å. Koster lite, og lett å bytte Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Det er sikkert ikke dumt å kjøpe et slikt sett nei. Er det en relativt grei jobb å bytte disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Om alt løsner som det skal så er det en grei jobb. Øvre armene sitter sammen med en bolt på spindelen som er vanskelig å få ut. Men den bruker å løsne med varme og makt. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet September 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2014 Nærmer meg å skal begynne på denne jobben nå. Finnes det en oversikt på hvilke armer som er hvilke - altså hvilken er "nede - høyre bak" feks? Slik jeg tolker mangellappen, så er alle feilen på forstilingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 23, 2014 Rapporter Share Skrevet September 23, 2014 Utifra bilde. Starter på toppen Endeledd, indre og ytre på begge sider Øvre fremre Øvre bakre Nedre bakre Nedre fremre (Hullet i midten er feste til støtdemperen) Lykke til med å bytte. Kan være et hel****e å bytte. Største jobben er å løsne de øverste armene. Den bolten sitter godt PS: Koster heller ikke så mye å bytte på verksted om du har med delene. Jeg betalte litt over 3-4tusen for jobben. Da var det inkl forstillingskontoll (4hjulskontroll) som alene kostet 1500kr. Forstillingskontrollen er veldig anbefalt siden du skal bytte såpass mange deler i forstillinga + endeledd (Om du skal bytte dem å) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg