a4b5 Skrevet Mai 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Har sett litt på felger til bilen min men har ikke peiling på hva jeg skal velge. Bilen er mørk farget så vil tro det ser best ut med lyse felger. Felgen skal helst være 17 tommer maks 18 tommer. Bortsett fra det er jeg åpen for alle forslag. legg helst ved et bilde av felgen med navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Gamle bilen min. 18" RS6 Type 1(ET35) felger med 225/40R18 dekk. De synes jeg er fine på en B5 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4b5 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2014 Andre som har forslag ?, Er det noen steder man får kjøpt de RS6 type 1 felga i norge ?. Også har de innpress på 35, på audin min er det 45. hvordan blir det. går det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2014 ET35 felger på ET45 bil er ulovlig :) Maks forandring er +/- 15 på akslingen, eller 7.5 per felg. Grunnen til at jeg valgte ET35 er for å få felgen kant i kant med skjermen. Setter man på 225/40R18 dekk med ET45 på audien vil det nok trekke fjær/demperen din. Så om du skal ha på større hjul bør du Havne på ET38-40 et sted. Da vil det være lovlig, og du vil få plass. Bør heller ikke ha noe tykkere enn 225 dekk. Kan fort subbe, spesielt om du skal senke bilen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4b5 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2014 Ok, har tenkt til å senke ja. så da får jeg se om jeg får tak i noen ET40 eller lignende da. Men da kan jeg nok ikke bruke sånne felger. Så andre forslag ?. Synes det er så veldig vanskelig å se for meg felger på bilen. Og får at jeg skal kunne photoshoppe dem på må jeg nesten ha et bilde av en annen bil som har dem på. Så jeg kan ha felger med innpress ned til 37,5 da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2014 Gå på google bilder og søk opp Audi A4 B5. Finnes jo 3217486423 av dem der ute. Da finner du kanskje noen felger du liker Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg