karlhenrik Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Skal kjøpe meg effektanlegg (Bakre del), noen som har noen gode tips på hvilket jeg bør kjøpe ? Et som eventuelt har 2 utganger. Er til en Golf 4 1,6l !!! Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 For å si det sånn, IKKE kjøp simons. Forbanna dritt! Kjøpte det til min IV'er, sittet på 1 og 1/2 år......Rust rust rust og rust! Har hørt at supersprint er tingen:) Mvh Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Ja, det er nok det beste det, men tror supersprint er dyre og.... Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by karlhenrik Ja, det er nok det beste det, men tror supersprint er dyre og.... Er ganske dyrt ja, men får det man betaler for stort sett.. Og fin lyd i de.. Håper jeg.... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Koster nok noen kroner mer ja, men da slipper du å kjøpe nytt om 1 og 1/2 år! :rolleyes: Mvh Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Kjøp Scorpion, Supersprint eller Remus:D mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Jeg har noe som heter ASSO på bilen min.. Betalte 1500,-.. To doble rør på 90mm.. Bra passform.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 sats på supersprint... fekk en go pris på komplett eff.anlegg på min 16v polo.. betalte 4800 (fin pris).. bra passform og et bra eksos anlegg... betal heller 2000 ekstra enn å måtte bytte i nærmaste framtid :( Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Når vi er inne på det. Jeg har en 1.8T med SKN chip. Vil ha et effektanlegg som ser "originalt"/OEM ut, som VW/Audi som har ett rør på hver side. Hvilke bør jeg velge? Skal være et skikkelig et... Er ikke ute etter kjempe-lyd heller, egentlig mest for utseendet, og evnt. effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by nicolay Når vi er inne på det. Jeg har en 1.8T med SKN chip. Vil ha et effektanlegg som ser "originalt"/OEM ut, som VW/Audi som har ett rør på hver side. Hvilke bør jeg velge? Skal være et skikkelig et... Er ikke ute etter kjempe-lyd heller, egentlig mest for utseendet, og evnt. effekt? remus eller supersprint..... bra passform og pen lyd.... koster litt , men igjen.. det er verd dt :cool: (dt lønner seg å sjekke priser litt rundtomkring... variere litt fra plass til plass) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg