Heinzen Skrevet Mars 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2014 Har spurt før, men prøver litt mer spesifikt nå og håper på gode tips og råd :) Jeg har idag orginal cdspiller/cd veksler, men Ønsker å kjøpe en men navi og tilkobling til mobilen:) Trenger ikke være orginalt, for det koster jo skjorta. Har funnet en på finn ( http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45976140&searchQuery=octavia%20navigasjon ) Men hva er deres tanker rundt denne "kinaspilleren"? Og hvilke andre erfaringer har dere med slike spillere?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreyzf Skrevet Juni 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2014 Vurderte slike kinaspiller før jeg tok til vettet å kjøpte største orginale versjonen med DAB navi telefon å hele pakka. Min ble kjøpt via Ebay å etter 2 dager kom den via DHL. i Norge vet jeg at noen tar opptil 16000,- for den spilleren pg det uten telefonmodulen... I latvia betalte jeg 6400 med telefon og da hadde spilleren DAB LED skjerm og 40 gig HD. Har ikke angret et sekund på at jeg valgte orginalspiller for den er helt super :) byttet antenne på taket og slik at telefon, DAB, FM og navi ble koblet til der og har stort sett full dekning på DAB og navi. Er absolutt verdt pengene å kjøpe orginalt for da får man det man egentlig vil ha, for de kinakopiene er litt utsabile å kan variere med volum, bass og diskant imellom de forskjellige enhenten som aux, FM og CD/DVD.. Har gjort det tidligere å falt for fristelsen og kjøpt billigspiller og angret hver dag.. Så et tips.. Kjøp skikkelig med en gang du vil ikke angre på det. Siter 2010 Skoda Octavia 1,6 TDI 4X4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleifh Skrevet Juni 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2014 Hvordan vet man at spilleren på ebay faktisk er original og ikke kinakopi? Evt. at det ikke er tjuvegods? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreyzf Skrevet Juni 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2014 Vel Er bare å sjekke selger.. de jeg har brukt til slik er forhandlere å sender med DHL og virker veldig seriøse da.. Så litt undersøkelse så finner du nok mange trygge kjøp der .. Siter 2010 Skoda Octavia 1,6 TDI 4X4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleifh Skrevet Juni 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2014 Er navigasjonen integrert, dvs får du kjøreinstruksjoner på LCD displayet i instrumentpanelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreyzf Skrevet Juni 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2014 Ja du får instruksjoner opp der, men dette må kodes for at dette skal komme opp. Enkelt å kode selv hvis du har ross-tech kabelen Siter 2010 Skoda Octavia 1,6 TDI 4X4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg