MUNKORAMA Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 foran er felgene 7*16 og bak er de 9*16. det sitter på 205-50-16 dekk på, hvor bakdekkene er greie, mens de foran er spist opp på innersiden p.g.a skeiv forstilling. felgene er så å si strøkne, da de ikke har noe bulker, men et par hakk på den ene felgen. de har en enorm dyp kant, spesielt på felgene bak. passer BMW e-30, prøvde de på en golf2, men da subbet de i hjulbua(tror det skyldes elendige dempere, da bilen var altfor lav bak.) mener innpresset var et35, men er ikke sikker. passer hvertfall BMW e30 gi meg en sms eller en pm for bud, selges til h.b.o 5000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esone Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 hva slags bil står dem på nå?eller hva slags bil har dem stått på? Siter -= http://www.club-honda.org =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_g60_POWER Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Hei! Kunne du lagt ut noen bilder? Prøvde å sende deg en beskjed, men inboxen din er full :) Siter VW Golf GTi G60 m/170 HK =) =) =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 felgene har sittet på en bmw e-30 som var en kompis av meg sin. har også sittet på en opel calibra. rå felgr. må selges fort, da jeg skal kjøpe meg en audi 90 cupe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PUQAPAZO Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 har du di felgene enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Har felgene enda ja. er du intressert så ta kontakt på 93850083 holder til i sandvika (oslo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Vil du kun selge de 9x16" felgene? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 4*100 skal passe på Golf II i de dimesjonene du oppgir. Mulig Golf I og en noen eldre Opel. Og selvfølgelig E30 Det er ikke lovlig med 7*16 foran og 9*16 så dette vil trekke ned prisen, eller du selger dem hver for seg. Jeg tror ikke du kan forlange over 5000 for disse samlet. Kanskje noen vil gi noe for fordekkene og noen vil gi noe for bakdekkene. Har du fått noen tilbud, jeg er veldig interresert i å fjerne disse dekkene fra garasjen sin....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by MUNKORAMA foran er felgene 7*16 og bak er de 9*16. det sitter på 205-50-16 dekk på, hvor bakdekkene er greie, mens de foran er spist opp på innersiden p.g.a skeiv forstilling. felgene er så å si strøkne, da de ikke har noe bulker, men et par hakk på den ene felgen. de har en enorm dyp kant, spesielt på felgene bak. passer BMW e-30, prøvde de på en golf2, men da subbet de i hjulbua(tror det skyldes elendige dempere, da bilen var altfor lav bak.) mener innpresset var et35, men er ikke sikker. passer hvertfall BMW e30 gi meg en sms eller en pm for bud, selges til h.b.o 5000kr Har du noen bilder? Fant ikke ved søk. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by JuIius Det er ikke lovlig med 7*16 foran og 9*16 så dette vil trekke ned prisen, eller du selger dem hver for seg. Hvorfor ikke? Flere jeg vet om som har godkjent med 7.5x16 foran og 9x16 bak Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by JuIius 4*100 skal passe på Golf II i de dimesjonene du oppgir. Mulig Golf I og en noen eldre Opel. Og selvfølgelig E30 Det er ikke lovlig med 7*16 foran og 9*16 så dette vil trekke ned prisen, eller du selger dem hver for seg. tull...... du må ikke tro på hva biltilsynet forteller deg...... du får godkjente med forskjellige dekk/felg dimensjoner bak/framme..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Fortsatt til salgs? Tror du disse felgene vil passe på en Calibra? Kan jeg få bilde av dem? Tror du det går med 9x16 bak? Kan du ta et bilde av dem så jeg kan photomodde dem inn i Photoshop? I denne vinkelen hadde vært fint: http://home.no/mapping/calibra/calibra-test6.jpg takktakk. hvor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 felgene har jeg byttet med en kompis mot noen 17tommere, men han bruker ikke felgene. felgene ser råe ut på calibraen, og 9 bak funker akkuratt, men du må ha litt stiv bil for at det skal funke. en venn av meg prøvde felgene på calibraen sin og det funka akkuratt, han hadde monroe gassdempere og 40mm senkesett fra inter alloy. er du har ikke bilder av de,men felgene er strøkne. søk på borbet a på goggle.com. der finner du sikkert noen bilder av felgene. jeg bor i sandvika, like ved oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Skal han som har felgene nå selge de eller ha de? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg