aaensv Skrevet Mars 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2014 får ikke lyd fra den nye forsterkeren... har strøm og alt, den står å går, men får ikke lyd, har prøvd å koble høytaler på forskjellige utganger. på den andre forsterkeren har jeg fint lyd når jeg har koblet likens og med samme rca, strøm, jord og styrestrøm, men det stod noe om at eneste måten man kunne stille på den forsterkeren var dersom man kjøpte soundmagus dp-01, men er vell litt rart at man skal trenge den for å få avspilt lyd? noen som har noe svar? er en soundmagus sc800.1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2014 Skal bare være å koble til riktig, så hvis du har pluss og jord, samt remote og signal fra spilleren, og forsterkeren lyser som den skal, så skal det komme lyd. Du har jo da selvfølgelig justert gain opp? Og satt delefrekvensen på 70-80hz ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaensv Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2014 hvis du tenker på innstillinger på forsterkeren kan jeg ikke gjøre noe der uten soundmagus dp-01.. derfor jeg lurte på om man trengte den men.. EDIT: ringte til ljudia idag og da fikk jeg beskjed om at det var ikke mulig å få lyd dersom man ikke hadde Soundmagus DP-01... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 hvis du tenker på innstillinger på forsterkeren kan jeg ikke gjøre noe der uten soundmagus dp-01.. derfor jeg lurte på om man trengte den men.. EDIT: ringte til ljudia idag og da fikk jeg beskjed om at det var ikke mulig å få lyd dersom man ikke hadde Soundmagus DP-01... Da er jo det noe som hører til forsterkeren, så da ville jeg forlangt å få en slik, hvis ikke så er jo forsterkeren ubrukelig. Du ville vel ikke kjøpt en bil hvor gasspedal var tilleggsutstyr?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg