Passelat35i Skrevet Mai 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2014 jeg lurer på om du har fått dette godkjent eller ikke. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2014 Det er ikke umulig :-) i verste fall blir det og sette bilen på henger og reise til Tyskland for en TUV godkjenning på hele bilen ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mai 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2014 Skal nedover dit i sommer,fra skaffe forhåndsgodkjenning av motor alternativ til mitt passat :) har 2 motor oppsett jeg har lyst å ha godkjent i bilen og ene holder jeg på å bygge. En vr6turbo og den andre er litt mere hemmelig ettersom jeg ikke har helt klart å bestemt meg. Men hvordan var det å få tilpasset golf 4 dash og ikke minst få det opp å gå? bjørn79 reagerte på dette 1 Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2014 Hehe. Morro det og bygge noe hemmelig ;-) kan sende deg en pm i morra på hvordan jeg gikk frem ;-) nesten plug and play egentlig :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2014 Stått litt stille nå, pga myyyye venting på clutchen. Men nå er pakkesporinga i boks. Så håper og ha den her på tirsdag :) Da blir det en liten update når motor er på plass i bilen :-) håper dette er interessant for noen :-) morsomt prosjekt, siden det er langtak jeg bygger i :-) Passelat35i reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Da er clutchen på plass. Så nærmer seg fort nå til flere bilder av prosjektet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2014 Venter å venter... ;) Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 Myye er gjort nå :) bilder kommer så fort jeg har lagt bilder over på pcen :) kanskje det bare blir noen timer til :))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 faan, får ikke lastet opp bilder :( noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for og laste opp bildene? pr bilde er ca 2.2mb :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Juni 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2014 photobucket? bjørn79 reagerte på dette 1 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2014 splitter nye ruter på plass ferdig sota :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2014 ny grill på plass. (prøvemontering) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2014 nye grøftelys :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg