Logico Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Mandel bedre med en bil som bare har gått på lave turtall og lave hastigheter, enn en turtalls-voldtatt ungdomsbil ! ( nb! mener ikke din assa :) ) Nei håper ikke det!:D For den er kjørt av en tysker på 55år og ei norsk dame på 38år!;) Men har hatt et par biler som var kjørt av ordntlig gamle folk, gikk helt utrolig dårlig begge to... Men etter en tur med maks utdragning på gira, var forskjellen merkbar! Kanskje lurt å gjøre dette med en varm bil;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 tro meg, jeg har virkelig blåst ut all dritt fra denna.. I tilleg var det helt nytt eksos annlegg fra grenrør og helt bak. Ble satt på 2 uker før jeg kjøpte den. Så eksos annlegget er i allfall ikke sota igjen.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Det trengs som regel ja! Tilbake til tråden... Syns denne var ganske fin jeg da... men detta må vel subbe!? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=402332&username= prisen var vel grei nok og? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Den var pen.. Litt stort med 18" syns jeg men. Hvis han har valsa godt nok, så subber det nok ikke Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg