Benjii Skrevet Januar 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 Hei noen som har importert s4 eller lignende biler før? Hva sjekkes evt. i den tekniske delen før den får norske skilt? Burde disse bilene importeres som vanlig eller alternativ? Takk for svar:) Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Januar 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 http://www.toll.no/templates_tad/registrationtax.aspx?id=79Her kan du selv sjekke hvor mye det koster og hva som er best.. Trur det er billigere å kjøpe en norsk s4 istedet for en ifra utlandet, for det kan bli dyrt! Jeg selv hadde planer om å importere en vw golf mk3 vr6 fra sverige men det kosta meg over 60 000,- å få norske skilt, så da kjøpte jeg meg heller en norsk en. Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg