Raanesen89 Skrevet Januar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en Audi A4 B8 2011 mod. Veldig fornøyd med bilen, men her om dagen skulle jeg prøve navigasjonen. Jeg hadde sett tidligere at coveret til CD'en lå i hanskerommet, men da jeg skulle prøve, fant jeg fort ut at det ikke var noen CD der. Hva er enkleste måte å løse dette på? Jeg har ikke vært borte i dette før, så jeg vet ikke hvordan disse CD'ene fungerer. Må man ha en kode om man får tak i en annen CD? Må jeg kjøpe helt ny CD, og eventuelt hvor får man kjøpt dette? Eller er det mulig å få lastet noe ned fra nett? Bilen er kjøpt hos forhandler. Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2014 Møller selger disse cd/dvd platene. Da vil du også få et oppdatert kartverk Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg