Athea Skrevet Januar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2014 Hei, Jeg har mistet min kjære gamle 98 Mitsubishi Lancer i en bilulykke og forsikringsselskapene klarer ikke å få fingeren ut , og jeg er møkka lei( eg ble påkjørt, ikke min feil). Problemet nå er å skaffe nyere bruktbil , jeg har fått sett på tre alternativer Daihatsu Terios 4x4 2011 modell Opel Astra 1,6 Cosmo 2010 modell Toyota Prius 1,8 Comfort 2010 modell (hybrid) Er litt usikker på hvor lett det er å skaffe deler o.l til Daihatsu for eksempel ? Hybriden er jeg også litt usikker på, og hvordan er antall hestekrefter i forhold til om det er 4x4 eller forhjulsdrift. Jeg trenger en pålitelig bil og har null peiling på biler....hjeeeeeeelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Januar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2014 Det kan være lurt å tenke på muleghet for DAB+ radio viss du skal ha bilen lenge. Det blir lettare å selge den som bruktbil med dab+ radio. Det har kanskje ikkje så store betydning nå, men om nokre år vil det bli viktigare. Toyota har jo hatt ein del tilbakekallingar dei siste åra. Men eg trur priusane er blandt dei hybridbilane som er lettast å få solgt, og så ha dei litt betre akselerasjon. Men eg såg på broom.no at Honda Insight har 8 års hybridgaranti og 15 års garanti på batteriet. http://broom.eonbit.com/underholdning/broom/honda/insight-hybrid/2009/423 Men viss du treng ein firehjulstrekker kan Terios være eit godt kjøp. Du kan jo prøvekjøre dei ulike bilane hjå ein forhandlar. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Athea Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 Hei, Hmmm ja takk for tipset , det skal jeg tenke på.Noen som har anbefalinger mtp bilforhandlere noen bedre enn andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg